• قوانین و مقررات سایت جم کورد

    1. ساعت کاری سایت: سایت همه روزه ( حتی ایام تعطیل) از ساعت 10 صبح الی 12 شب فعال بوده و خرید هایی که در این زمان ثبت شود پیگیری و انجام میشوند
    2. پشتیبانی تلفنی و آنلاین سایت: پشتیبانی تلفنی سایت از ساعت 10 صبح تا 12 شب پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود و پشتیبانی آنلاین سایت نیز 10 صبح تا 12 شب فعال  میباشد.
    3. مدت زمان انجام خریدها: سرعت انجام سفارش در سایت ما بالا میباشد و در اکثر مواقع کمتر از 30 دقیقه خرید شما تکمیل میشود.
    4. بعد از انجام خرید نیاز به هیچ گونه تماس تلفنی و واتساپ و …. وجود ندارد. لطفا فقط صبر کنید تا نوبت خرید شما رسیده و خریدتان تکمیل گردد. تماس با بخش پشتیبانی سایت صرفا موجب شلوغی و اختلال در کار این بخش میشود و هیچ تاثیری تسریع کار شما نخواهد داشت.
    5. لطفا در هنگام خرید شماره موبایل روشن و صحیح را وارد نمایید. تنها راه ارتباطی ما با شما همین شماره موبایل است و در صورتی که خرید شما هر مشکلی داشته باشد که قابل انجام نباشد، با پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد و روش تصحیح فرم خرید و پیگیری های بعدی داخل پیامک توضیح داده خواهد شد.
    6. لطفا دقت کنید که پس از واریز وجه امکان کنسلی نداریم و فقط درصورتی که آفر و یا آیتمی که خرید کردید به دلایل فنی امکان خرید آن در بازی شما وجود نداشته باشد با هماهنگی خود شما آفر یا جم یا سکه یا … جایگزین شارژ خواهد شد.
    7. مسئولیت اکانت شما با سایت جم کورد نیست لطفاً برای امنیت اکانت خودتون بعد از انجام سفارشتون رمز اکانت خود را بلافاصله تغییر دهید.
    8. در صورت لغو سفارش یا کنسل کردن سفارش مشتری کارمزد و مالیات از پول پرداختی کم میشود و بازگشت داده میشود.